Posted in Նախագծեր

Փոքրիկ իշխանի հետքերով

Անվանումը` Անհատական ընթերցանություն

Նախատեսված է` 4-րդ դասարանի համար

Իրականացման տևողությունը` սեպտեմբերի 1-10

Նպատակը` բացահայտել սովորողների ընթերցանության մակարդակը, մտքի զարգացումը, անհատական մտածելակերպի դրևորումը

Իրականացման ընթացքը` հանձնարարել յուրաքանչյուր սովորողին որևէ փոքրիկ պատմվածքի ընթերցում, այնուհետև դասարանային պայմաններում քննարկել տվյալ նյութը:

  1. սեպտեմբերի 2` կարդալ «Փոքրիկ իշխանը»,
  2. սեպտեմբերի 3` քննարկել դասարանում, Փոքրիկ իշխանի կերպարի նույնականացումը յուրաքանչյուրն իր հետ,
  3. սեպտեմբերի 6` նոր կերպարի ներմուծում «Փոքրիկ իշխանը» ստեղծագործություն,
  4. սեպտեմբերի 7` համեմատել Փոքրիկ իշխանի կերպարը ձեր կարդացած ստեղծագործություններից հայտնի կերպարների հետ,
  5. սեպտեմբերի 8` յուրաքանչյուր սովորողին դուր եկած հատվածի մեջբերում և դրա խորհուրդը,
  6. սեպտեմբերի 9` բեմադրել «Փոքրիկ իշխանը» սովորողի պատկերացմամբ, կատարել դերաբաշխումը միմյանց մեջ,
  7. սեպտեմբերի 10` ամփոփում. անհատական մոտեցում, ինչ կփոխեր սովորողը Անտուան դը Սենտ-Էքզյուպերի «Փոքրիկ իշխանը» ստեղծագործության մեջ:

Արդյունքներ` ստեղծագործության վերլուծությունների ավելացում, ընթերցանության նոր մոտեցում, ստեղծագործությանը 4-րդ դասարանցիների տեսանկյունից նայելու հնարավորություն:

Leave a comment