Անվանումը` Անհատական ընթերցանություն
Նախատեսված է` 4-րդ դասարանի համար
Իրականացման տևողությունը` սեպտեմբերի 1-10
Նպատակը` բացահայտել սովորողների ընթերցանության մակարդակը, մտքի զարգացումը, անհատական մտածելակերպի դրևորումը
Իրականացման ընթացքը` հանձնարարել յուրաքանչյուր սովորողին որևէ փոքրիկ պատմվածքի ընթերցում, այնուհետև դասարանային պայմաններում քննարկել տվյալ նյութը:
- սեպտեմբերի 2` կարդալ «Փոքրիկ իշխանը»,
- սեպտեմբերի 3` քննարկել դասարանում, Փոքրիկ իշխանի կերպարի նույնականացումը յուրաքանչյուրն իր հետ,
- սեպտեմբերի 6` նոր կերպարի ներմուծում «Փոքրիկ իշխանը» ստեղծագործություն,
- սեպտեմբերի 7` համեմատել Փոքրիկ իշխանի կերպարը ձեր կարդացած ստեղծագործություններից հայտնի կերպարների հետ,
- սեպտեմբերի 8` յուրաքանչյուր սովորողին դուր եկած հատվածի մեջբերում և դրա խորհուրդը,
- սեպտեմբերի 9` բեմադրել «Փոքրիկ իշխանը» սովորողի պատկերացմամբ, կատարել դերաբաշխումը միմյանց մեջ,
- սեպտեմբերի 10` ամփոփում. անհատական մոտեցում, ինչ կփոխեր սովորողը Անտուան դը Սենտ-Էքզյուպերի «Փոքրիկ իշխանը» ստեղծագործության մեջ:
Արդյունքներ` ստեղծագործության վերլուծությունների ավելացում, ընթերցանության նոր մոտեցում, ստեղծագործությանը 4-րդ դասարանցիների տեսանկյունից նայելու հնարավորություն: