Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի ժամկետներ՝ դեկտեմբերի 25-հունվարի 8
Նպատակը՝ նյութերի ընթերցում, դիտում, քննարկում, վերլուծում
Խնդիրները՝
- Սովորողի գրավոր և բանավոր խոսքի ձևակերպման, հստակ արտահայտման հմտությունների մշակում:
- Ինքնարտահայտման կարողության զարգացում
- Ստեղծագործական, քննադատական, տրամաբանական, նկարագրական, վերլուծական մտածողության զարգացում:
- Ժամանակակաից տեխնոլոգիական հմտությունները կիրառելու և զարգացնելու կարողություն
Ահա իմ առաջարկած գրքերի ցանկը` (կարդալուց հետո պատասխանի’ր ցանկի վերջում տրված հարցերին)
- Ջեմս Գրինվուդ «Փոքրիկ շրջմոլինը»
- Ջաննի Ռոդարի «Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում»
- Ջաննի Ռոդարի «Երկնագույն նետի ճանապարհորդությունը»
- Ջաննի Ռոդարի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»
- Աստրիդ Լինդգրեն «Երկարագուլպա Պիպին»
- Լուիս Քերոլ «Ալիսը հրաշքների աշխարհում»
- Վախթանգ Անանյան «Հովազաձորի գերիները»
- Լայամ Ֆրենկ Բաում «Օզի կախարդը»
- Էդուարդ Ուսպենսկի «Քեռի Ֆյոդորը, կատուն և շունը»
- Վ․ Սարոյան Իմ անունը Արամ է
Եթե ունես նախընտրած գիրք, ապա կարող ես կարդալ քո ընտրած գիրքը։
Օգտվի՛ր, ընտրի՛ր ու կարդա՛ նաև այս «Ձմեռային ընթերցանություն» փաթեթից։
- Կարդացածդ գրքի (գրքերի) մասին պատմելիս նշի՛ր «Իմ գրադարանը» և «Մայրենի» բաժինները:
2․Հարցեր, որոնց պետք է անդրադառնալ գիրքը կարդալիս
- Ո՞վ է գրքի հեղինակը (գտնել համացանցից տեղեկություններ նրա մասին, էլ ի՞նչ գրքեր է գրել):
- Ո՞վ էր գրքի հերոսը, ինչպիսի՞ն էր նա: Դու նմա՞ ես այդ հերոսին, թե՞ ոչ։ Եթե նման ես, ապա ինչո՞վ, պատմի՛ր։
- Ի՞նչ սովորեցիր այս գրքից:
- Գիրքը քեզ դո՞ւր եկավ, ինչպե՞ս կներկայացնես այս գիրքը, որ քո ընկերներն էլ ցանկանան այն կարդալ:
Այս հարցերին կարող ես պատասխանել ոչ միայն պատումների, այլ նաև ռադիոնյութի կամ տեսանյութի միջոցով։
Ընտրի՛ր ֆիլմերից մեկ-երկուսը, դիտի՛ր, բլոգումդ ներկայացրո՛ւ, թե ինչ իմացար, սովորեցիր:
- Առաջին Սուրբ Ծնունդը. Գիրք Գրոց
- Սուրբ ծննդյան կարմիր ճտքավոր կոշիկները
- Բևեռային ճեպընթաց
- Տանը մենակ 1
- Տանը մենակ 2
- էլֆ
Ֆիլմերի, մուլտֆիլմերի շարք են առաջարկում սովորողները՝